Hyperion

Standarde Europene

Hyperion indeplineste cerintele specifice standardelor Europene (EN si UIC) si respecta Specificatiile Tehnice de Interoperabilitate (STI).


Catalog digital

Tehnologii de ultima generatie

Trenul a fost realizat folosind cele mai noi si performante echipamente electrice, electronice si mecanice. La fabricarea lui s-au utilizat tehnologii de ultima ora, avand la baza un proiect dezvoltat in anul 2012. Hyperion reprezinta materializarea experientei noastre in proiectarea si constructia de material feroviar de inalta performanta.

Design si functii

  • Primul tren cu podea joasa din Romania
  • Costuri de exploatare si mentenanta scazute
  • Fiabilitate si flexibilitate
  • Patru vagoane cu design interior ultramodern si dotari la nivel european
  • Facilitati de acces si transport persoane cu dizabilitati
  • Climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat, scaune ergonomice.

Caracteristici constructive si functionale


  • Configuratie tren : 4 vagoane ( 2vagoane motoare+2 vagoane purtatoare )
  • Numar de boghiuri : 5 , 2 motoare+3 purtatoare (Jacobs)
  • Motoare de tractiune : 2+2 (4#430kw)
  • Putere nominala: 1720Kw
  • Diametru nominal roata: 850mm
  • Numar de locuri : 176+1HK
  • Lungime totala= 69.935 mm
  • Gabarit conform UIC 505-1
  • Ecartament : 1435mm
  • Inaltime podea : 600mm+800mm
  • Greutate totala = 170 tone.
  • Acceleratie maxima: 0,8m/s
  • Gradient maxim : 3,5%
  • Viteza maxima : 160Km/h