Modernizari

Modernizari - Studiu comparativ

CSAM 1

  • are pretul cel mai mic;
  • necesita lucrari de întretinere la contactoarele serviciilor auxiliare;
  • analiza stare contacte;
  • curatire si eventual înlocuire contacte;
  • necesita la alimentarea serviciilor auxiliare condensatori de calitate ce se sorteaza pentru fiecare locomotiva în parte pentru o acordare optima;
  • se poate realiza in orice depou autorizat sau fabrica de reparatii locomotive electrice;

CSAM 5

  • serviciile auxiliare necesita întretinere minima (contactoarele se închid si se deschid la curenti nuli);
  • motoerele serviciilor auxiliare trebuie reparate conform tehnologiei maximale de reparare (curatare, schimbare rumenti, impregnare);
  • elementele de comutare din circuitele de forta (ansamblul selector-graduator, contactoare, inversoare ) nu trebuie sa prezinte un grad avansat de uzura pentru a nu afecta fiabilitatea locomotivei;
  • se poate realiza în orice depou autorizat sau fabrica de reparatii locomotive electrice;

TSAM

  • desi este cea mai scumpa varianta de modernizare în timp îsi amortizeaza costurile;
  • nu foloseste în circuitul de forta decît comutatie statica fara nici un element de comutare în miscare;
  • are performante ridicate de tractiune;
  • mareste durata de viata si performantele motoarelor de tractiune prin alimentarea lor cu tensiune perfect continua si potential redus fata de masa;
  • reprezinta solutia recomandata în cazul în care componentele circuitelor de forta prezinta un grad avansat de uzura, deoarece repararea sau înlocuirea lor costa substantial si fiabilitatea ramîne redusa;
  • se poate realiza numai la societatea producatoare a echipamentelor, deoarece necesita procese tehnologice complexe (montaje de fibra optica, etc) cu costuri investitionale suplimentare si personal specializat;